نمایشگاه غذا و نوشیدنی گالفود دبی ابتدا از سال 1987 به عنوان یک رویداد دو سالانه شروع به کار کرد اما بعدها تبدیل به یک رویداد سالانه شد. از زمان شروع برگزاری این نمایشگاه تا کنون، رشد زیادی در آن اتفاق افتاد و تبدیل به مکانی شد که هر ساله بیش از 120 کشور با 5000 هزار عرضه کننده مواد اولیه در آن حضور دارند تا مزه (طعم) ها، علاقه مندی و تمایلات و همچنین نوآوری هایی را به نمایش بگذارند که به آینده مصرف غذا و نوشیدنی در تمام دنیا شکل و جهت می دهد.

در سال 2017، گالفود موفقیت خود را به عنوان بزرگترین نمایشگاه حوزه غذا و نوشیدنی دنیا جشن گرفت. در آن دوره مسئولین این نمایشگاه، متخصصان F&B سرتاسر دنیا را دعوت کرد تا در یک رویداد تجاری 5 روزه در این قطب مرکزی تجارت بین المللی غذایی شرکت نمایند. آمار بازید کنندگان نمایشگاه گالفود سال گذشته بصورت زیر می باشد:

– تعداد تاجران حاضر در نمایشگاه بیش از 95.000 هزار نفر

– تعداد حاضرین بین المللی 60%

– تعداد افراد اماراتی حاضر در نمایشگاه 40%

– کشورهای دارای نماینده و کشور های تجاری حاضر در نمایشگاه بیش از 120 کشور

نمایشگاه بین المللی گالفود دبی بزرگترین رویداد سالانه ی صنایع غذایی در جهان محسوب می‌ شود و به عنوان اصلی ترین پایگاه توسعه‌ تجارت شرکت ‌های غذایی به حساب می‌آید؛ چرا که این نمایشگاه با سابقه درخشان در میان تجار و صادر کنندگان و همچنین حضور بازدیدکنندگان و خریداران از ۱۵۰ کشور، این فرصت را فراهم می‌آورد تا بتوانند برای توسعه روابط و تجارت خود از طریق این رویداد در سطح بین المللی اقدام کنند.

در نمایشگاه گالفود 5000 شرکت غرفه‌ دارند تا با 97,000 بازدیدکننده از 185 کشور جهان ملاقات کرده و تجارت انجام دهند.

نمایشگاه غذای گالفود فرصت بی‌نظیری است تا از یک نمایشگاه محصولات جهانی فوق ‌العاده، منابع را شناسایی و انتخاب کنید، جایی که می‌توانید با هزاران نفر از فعالان صنعت غذا و بازدیدکنندگان علاقه مند شبکه ارتباطی برقرار کنید.

شرکت KDM در هر دوره این نمایشگاه حضور دارد و شما میتوانید با ما در دو غرفه ی ALPAIN و SAP  در ارتباط باشید.

در ادامه میتوانید عکس های مرتبط با نمایشگاه گالفود مورخ 6-8 نوامبر 2018 را تماشا کنید